Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

H εξομολόγηση ενός καπνιστή

"Ειμαι κοντα 45 ετών. Γεννηθηκα στη χρυσή εποχή του Marlboro Cowboy και του Camel Adventurer. Στα 12-13 είχα στο δωμάτιο ένα σωρό αφίσες από δαύτους. Φυσικά δεν έγραφαν πουθενά οτι "Το κάπνισμα μπορεί να σκοτώσει".

Άρχισα το κάπνισμα στα 15 μου, για να γίνω κι εγώ άντρας, σαν τον Harlea του Prince...

Αφού λοιπόν με έκαναν ναρκομανή, γιατί μην κρυβόμαστε, ναρκομανείς είμαστε, τώρα θέλουν με "δημοκρατικές διαδικασίες" να μου στερήσουν τη δόση μου. Λυπάμαι που καπνίζω στα μούτρα των μη καπνιστών, αλλα είμαι πρεζόνι... Έχετε δει πρεζόνι να ρωτά ευγενικά αν του επιτρέπετε να χτυπήσει τη δόση του?

Και αφού για τα πρεζόνια έχουμε θεσπίσει νομούς, όπου με τα λεφτά τα δικά μου, τα δικά σας, καπνιστών και μη, κάνουν θεραπείες με μεθαδονη, γιατί εγώ με το ΙΚΑ να μην μπορώ δωρεάν να πάω σε αυτό που στα Ελληνικά λεμε AntiSmoking Center? ΕΣΥ κράτος με έκανες πρεζόνι.... κι εγω θα βαραω τη δόση μου όποτε με πιάνει το στερητικό.Άλλωστε κανένας απλός χρήστης ηρωίνης δεν πληρώνει 500 ευρω πρόστιμο. Εγώ γιατί να πληρώσω?"

Πηγή: troktiko.blogspot.com

Pantepoptis: Είναι μια άποψη… έχει ο παραπάνω φίλος επιχειρήματα με αρχή και τέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου