Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Χαθήκαμε… δεν άλλαξε και τίποτα




Χαθήκαμε, για λίγο, αγαπητοί μου φίλοι. Βλέπεται υποχρεώσεις προσωπικές, οικογενειακές, κοινωνικές και επαγγελματικές. Τόσα πολλά πράγματα με απασχολούν το τελευταίο χρονικό διάστημα. Τα προσωπικά αφορούν εμένα, ας κρατήσω και κάτι για μένα, αν και έτσι όπως πηγαίνουν τα πράγματα σε λίγο όλα θα είναι στην φόρα. Ενδεικτικά αναφέρω την κάρτα του πολίτη. Όλα για τον πολίτη γίνονται!

Από εκεί και πέρα τι να αναφέρω. Τα οικονομικά της χώρας; Τα δημόσια ταμεία, που παρά είναι δημόσια και όλοι βάζουν χέρι; Την ανάπτυξη; Ποια ανάπτυξη; Τι σημαίνει ανάπτυξη;

Αυτό που εγώ εκτιμώ και βλέπω είναι ότι όλη η φάση που εξελίσσεται έχει μοναδικό σκοπό ο καθένας από εμάς και ανάλόγα στην θέση που βρίσκεται να κρατήσει αυτά που έχει. Να γίνω ποιο σαφής. Μπορεί όλοι να αναγνωρίζουμε ότι η χώρα έχει πρόβλημα αλλά κανένας δεν θέλει να φύγει από μια ζημιογόνο ΔΕΚΟ και να πάει σε άλλο τομέα του δημοσίου. Κανένας δεν θέλει να ξεβολευφτεί. Ε, αγαπημένοι μου συμπατριώτες δεν γίνεται.

Υπάρχουν κατηγορίες μισθωτών του δημοσίου που αμείβονται πλουσιοπάροχα. Ε, κάτι πρέπει να γίνει. Πρέπει ο καθένας να εισπράττει αυτό που προσφέρει. Επίσης αν σε μια υπηρεσία είμαστε πολλοί, δεν πειράζει ας μετακινηθούμε σε μια άλλη υπηρεσία που χρειάζεται ανθρώπους. Για ρωτήστε τους ιδιωτικούς υπαλλήλους που απέλυσαν; Θα πήγαιναν σε άλλη εταιρεία, αν τους το έλεγε ο επιχειρηματίας, ετσι ώστε να κρατήσουν την δουλεία τους;

Θα μου πείτε και με το δίκαιό σας: «Δεν φταίω εγώ αν οι πολιτικοί δεν κάνουν καλά την δουλειά τους;» Δεν έχετε και άδικο αλλά τους πολιτικούς ποιος τους ψηφίζει; Εδώ που τα λέμε, υπάρχει κανείς να ψηφίζει; Αφού όλοι απέχετε από τις εκλογές και το λέτε με καμάρι ότι: «Σιγά μην ψηφίσουμε, θα πάμε για καφέ». Άρα λοιπόν γιατί φωνάζεις κακομοίρη συμπολίτη μου; Αφού, όπως λές, είναι όλοι οι πολιτικοί λαμόγια κάτσε τότε μαλάκα νεοέλληνα να γκρινιάζεις και να γίνεσαι μίζερος και άσε οι λίγοι να κάνουν κουμάντο για τους πολλούς. Άσε το 40% που προσέρχεται στις κάλπες να ψηφίσει για σένα που δεν σε ενδιαφέρουν οι εκλογές.

Υπόψιν, σε λίγους μήνες θα έρθει και το 4ο μνημόνιο.

Αυτά για τώρα. Τι έλεγα στην αρχή του κειμένου μου οτι χαθήκαμε. Από ότι βλέπω δεν άλλαξε και τίποτα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου