Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Η κυρία Μελέτη πριν μιλήσει θα πρέπει να σκέφτεται

Απαράδεκτη η κα. Μελέτη, η οποία το σήμερα το πρωί και σχετικά με το θέμα της μις Καλιφόρνια ανέφερε μεταξύ άλλων, σχετικά με τον γάμο ομοφυλόφιλων, οτι είναι μικρή η αμερικανούλα μόλις 21 ετών και δεν ήξερε καλά τι να απαντήσει στην επιτροπή των αμερικάνικων καλλιστείων!!! δηλαδή υπονόησε η κυρία Μελέτη ότι θα πρέπει να είμαστε υπέρ των ομοφυλόφιλων γάμων;;;

Η μις Καλιφόρνια πολύ σωστά απάντησε, μάλλον η κυρία Μελέτη, δεν θα έχει πρόβλημα αν αύριο αποκτήσει ένα παιδί, μεγαλώσει και παντρευτεί ένα gay άντε να γίνει και γιαγιά… νομίζω το πιάνεται το υπονοούμενο… τι ωραία που θα είναι.

Για πρόσεξε λίγο κυρία Μελέτη, γιατί πρώτα υπάρχουν παιδιά που δυστυχώς παρακολουθούν την εκπομπή σου και μετά πρέπει να σκεφτόμαστε πριν μιλήσουμε… Παλαιότερη εποχή δεν είχαμε τόσους πολλούς ομοφυλόφιλους, ούτε πανδημία να έχει πέσει τα τελευταία χρόνια. Δεν λέω και εγώ έχω έναν γνωστό μου ομοφυλόφιλο (του έχω εξηγήσει τις απόψεις μου) αλλά προς Θεού όχι να παντρεύονται και να θέλουν να υιοθετήσουν παιδιά… Έλεος με αυτήν την υπέρ δημοκρατία και ελευθερία των ηθών…


Οι άνθρωποι δεν έχουν άποψη για τίποτα, δεν φέρουν ούτε γνώμη αλλά ούτε και προσωπικότητα, οπότε κάνουν την εύκολη επιλογή σε όλα τα θέματα να λένε ναι τι ωραία και έτσι να γίνονται αρεστή σε όλους! Έχουν μάθει όλη να λένε το γνωστό κλισέ, δημοκρατία δεν έχουμε… ε! λες να έχουμε φασισμό και να μην το ξέρει ο παντεπόπτης;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου